OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Kontaktujte nás: +420 607 170 777 | info@animafortis.cz

DUŠEVNÍ HYGIENA



Cílem duševní hygieny je zbavit se negativních programů, emocí a pocitů, vyhoření osobnosti, traumatických zážitků, různých fobií, vyrovnání se smrtí, a především získat pozitivní pohled na život s nalezením své zdravé identity tak, aby jste mohli prožívat přirozený život.

 V čem je duševní hygiena významná? 

Vše řešíme na místě, neodcházíte s žádnými poznámkami a ani domácími úkoly, které by vás okrádaly o čas. Duševní hygiena se praktikuje pro svoji rychlost a účinnost s transparentním výsledkem.

Nebudete muset nikam dlouhodobě a pravidelně docházet. Z praxe obecně stačí 2 – 3 sezení, ve výjimečných případech více, ale to je ojedinělé. Jsou však jedinci, jež si ve svém životě dokázali v sobě mnohé zpracovat a řešíme pouze to, na co sami nestačili. V tomto případě stačí jediná návštěva.

Nerozdělují se žádné životní oblasti od sebe, a proto se pracuje na všech úrovních tam, kde se problémy zrodily a klientu vznikly negativní pocity a emoce.

Metoda působí do zárodku problému, který je na místě v přítomném čase odstraněn.

Odstraňuje se to, co klientovi vadí, co jej tíží či paralyzuje.

Metoda je praktická, jednoduchá, rychlá a šetrná.

Jak dlouhá je návštěva?

Počítejte při prvním sezení s časovým rozpětím 2-3 hodin. Delší sezení nemá ze zkušenosti význam. Klesá pozornost, a tak dlouho málokdo vydrží sedět, i když křeslo je maximálně přizpůsobeno požadovaným účelům. Je třeba poznamenat i to, že pokud klient má potřebu se napít nebo má jinou potřebu, můžeme kdykoliv sezení pozastavit.

Telefon klienta je vždy bezpodmínečně vypnut nebo alespoň je vypnuté zvonění bez vibrací.

Je nutné se připravit?

Není potřeba se nějak zásadně připravovat a ani není nutné si nic sepisovat před návštěvou, jelikož jste vedeni, dle účinných a posloupně prověřených metod. Pokud ale cítíte, že si musíte před setkáním sepsat poznámky, učiňte tak.

Váš kouč je zde proto, aby vás co nejrychleji a nejúčinněji zbavil všech negativních pocitů a emocí, které vás dostaly tam, kde jste. Čím více budete upřímní, tím více můžete čekat pozitivní výsledky. 

Jak to probíhá?

Budete sedět v ergonomickém křesle, kdy máte pouze zavřené oči, aby jste lépe procítili emoce v situacích, které budeme zpracovávat. Budou vám kladeny otázky a vaše odpovědi, nebo-li postuláty zapisované koučem, se poté zpracovávají. A to včetně finální kontroly dané situace či vztahu, na konci sezení.

Je nutné být maximálně otevřený, upřímný a hlavně formulovat slova tak jak je ve skutečnosti cítíte. I když použijete nespisovné výrazy či vulgarismy. Nejsme na diplomatickém večírku a není nutné cokoli předstírat, má-li být výsledek adekvátně účinný. Na závěr posledního sezení jsou všechny zápisy před klientem skartovány.

Doporučuji!

Pokud přijedete automobilem, doporučuji po sezení několik desítek minut neřídit.

Po sezení dochází k určitým změnám, tzv. „přesmyčkám“, kdy dříve vnímané negativní situace či programy přechází do požadovaných pozitivnějších vibrací a v přívalu nových pocitů doporučuji pár desítek minut neřídit.

Jak po návštěvě?

Velmi často slyším od klientů, kteří prošli sezením, jak se všichni kolem změnili a jak se k němu jinak chovají. Avšak realita je taková, že klient se mění. Negativní vnímání je překlopeno do jiné roviny a tím okolí na něj reaguje právě jinak než v minulosti. Typickým příkladem je reakce klienta Tomáše Fodora, kde popisuje změnu blízkých.

Okolí se ve skutečnosti nezměnilo, je stejné. Pouze na Tomáše reagují jinak, protože je to právě on, kdo se změnil, kdo začal jinak přemýšlet, jednat, a tak si přitahovat do života situace v pozitivnějších vibracích, než-li byl doposud zvyklý.

Základní podmínkou návštěvy je uvědomění své současné situace, ve které se klient nachází a jeho dobrovolná účast. Pokud  např. zavolá maminka, že chce objednat syna, o kterého má starost, i když to myslí velmi dobře, je nutné, aby její syn zavolal sám a souhlasil s návštěvou. Tímto se potvrdí výše uvedená podmínka pro návštěvu a můžeme společně najít nejbližší termín.